Jobbet !

Sitter pa jobbet... vill bara hem ! Gjort klart mina uppgiter nu, ska val snart fa nya sa snart min chef ar klar med sitt mote.

Har inte sa mycket att saga, igar regnade det idag ar det stralande sol !

Igar var det aven fest har, Arun (min chef) fyllde ar !
Gymmen suger har, hemma ar man i alla fall random. Har ar man inte ens det, inte ens Hedvig skulle smalta in. Dom skulle skratta at dig Hedde.
Fy faan va alla ar biffiga... kul liv.



Min alskade vovve & min alskade fruga :)
Tva varelser jag saknar very much !


Magnus


Kommentarer
Postat av: Ludvig aka hannibal

Gym kan ju suga. Jag kor ghetto workout nu. da blir man lika beef som hannibal king. har kan man skratta at alla smala smapojkar med speedos. det gjorde jag.

Dom skrattar at vita anthon. det gor jag med. haha.

2009-10-13 @ 21:38:47
URL: http://aslbinbrazil.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag vet vad du menar, Magnus... Förutom (amerikansk)fotbollspelarna så är många normalstora. Men de är inte normalstarka. När jag gymmade där borta om dagarna brukade det komma in 75 kilos killar på rasten från high-school i närheten. I jeans och t-shirt turades de ouppvärmda om att bänka upp 140 kg. Sen gick dom. De såg ut som helt vanliga grabbar. Jag och pensionärerna var de enda som maxade 100. Sen en vacker dag kom en riktig tunnis in och vi körde tillsammans. När han reppade på 140 fick jag nog och började lyfta som galen i några månader. Hemma tillbaka i Sverige sjönk det tillbaka till att vara tungt på 100. Miljön gör mycket!

2009-10-13 @ 22:28:46
Postat av: Magnus

Vad innebär ghetto workout Hedde ?

haha, vitaaanteeh :)



Ja, jag menar det. Det är inte ens roligt...

För att inte tala om dom svarta människorna. Helveteee vad vissa är starka, fan när jag va i Indien va ju JAG den starkaste på gymmet... typ ;P

Nej, jag blir less på mig själv. Ligger man där på bänken och kör några reps på 80kg, så kommer en fet tant brevid och kör typ lika mycket ?! Hur ofta händer det att en tjej plockar över 60kg i bänk hemma i sverige utan bänktröja & dyl. ?

Varje gång jag varit på gymmet så har 70kg hantlarna använts till något, vanligtvis triceps bakom huvudet. Längtar hem till Sverige & alla randoms ;D Sen tror jag inte att anabola är allt för ovanligt, vissa är sjukt uppumpade !

2009-10-14 @ 02:32:28
Postat av: Magnus

Har tankt lite nu...

Skulle snarare saga att dom svarta ar sjukt biffiga & lyfter lika mycket som dom borde med tanke pa kroppen.

Amerikanare ar bade biffiga, smala & tjocka. Men lyfter mer an vad dom borde kunna med tanke pa kroppen. Sa ! :)

2009-10-14 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0