Mitt tredje

Hallå alla trogna läsare, tänkte slänga in mitt tredje inlägg i räkning efter viss påtryckning av en viss herr Blomberg som anser mig vara en dålig bloggskrivare, som jag till viss del av kan hålla med om. Men nu ska jag ta mig tiden och skriva ett litet inlägg.
Kan börja med helgen som jag såg Magnus hade skrivit lite om men som jag inte läst, som ni kanske vet var vi i Atlanta OS-staden för 13 år sedan. Vi åkte dit i första hand för att kolla NHL som vi också gjorde men vi hann också med att gå Coca Cola museet (tillverkningen av Cola började i Atlanta) och vi hann även gå runt lite i innerstan som enligt mig var väldigt modern och vacker med mycket höghus. Något som imponerade mig var när vi körde in i stan var att vi vid ett tillfälle var på en niofilig motorväg och eftersom man får köra om på båda sidorna i USA gäller det att kolla ordentligt i döda vinkeln innan byter fil. På vägen hem körde vi in på USAs ”bästa” skräckhus, mytomanMagnus skrev citat ” Lille Marcus bajjade pa sig.” slutcitat där är inkorrekt däremot var jag vid vissa tillfällen mer rädd än vanligt :P detta kan jag erkänna.

Hur som helst lämnar vi det och går vidare på veckan som mesta har flugit förbi snabbt. Det ända problemen vi haft under dagarna är var vi ska äta eftersom viktväktarMagnus aldrig vill käka någonstanns där man får ett mål med mer än 10 Kalorier, men jag översyn med det här och gillar honom ändå. Idag har vi dock varit upp till collage området och sprungit, kört intervaller och kollat collage tjejer, magnus kolla mest ja svär Carro. Till helgen har vi preliminärt bokat att vi ska till Six flags nära atlanta, six flags är en stor nöjespark kedja som finns på några få ställen i USA och världen. Det var allt från mig för den här torsdagskvällen vi hörs snart igen.
Me and my homie mister Coke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0