NHL

Dalig uppdatering har pa bloggen... lille Marcus har signat 2 javla inlagg.

Men skit samma, for jag ar PEPP, fett PEPP !
Imarn aker vi till Atlanta och ska ga pa Coca Cola museet, lite senare sa ska vi pa var forsta NHL-match i Philips Arena !



 
ATLANTA THRASHERS vs TAMPA BAY LIGHTNING
      
               


                                                                   

 Fy fan va pepp jag ar !!!!11
Vagar nog gissa pa att Atlanta plockar hem denna match !



Allt for denna gang. Maaagnus


Kommentarer
Postat av: syster

Hej broder!

Väldigt dålig uppdatering.. ni kommer ju förlora. Ta lille marcus i röat och säg åt honom på skarpen. Det kanske funkar.

iaf, hoppas du fick mitt sms förut på din dag. Ska väl försöka skypa när jag har tid.. vilket jag sällan har nu. 3 rapporter, ett bokslut och två prov + en UF-mässa.

Hoppas det går bra på jobbet och att du testat de goda long johns munkar som finns.. choklad fyllning ;P



Puss och Kram

2009-10-03 @ 16:37:05
Postat av: Tampa-fan

Victor Hedman kommer vara kung..kolla efter honom!

2009-10-05 @ 03:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0