Nytt inlagg

Hej alla trogna lasare, alla tusentals.
Trevligt ? Absolut !

Fruktansvart dalig uppdatering fran var sida just nu... Vilket vi ber om ursakt for.
Snart kommer en riktig uppdatering om vad vi har gjort under den gangna veckan.
Den har varit grym ! Det lovar jag er sa sant som jag heter MAGNUS. Saker vi hunnit med ar bland andra: American pie fest, Six Flags, Amerikans fotboll, firmafest, osv !

I alla fall sa ar det sista dagen i morgon, otroligt skont. Vi ska da halla en presentation om vad vi har gjort & lart oss for, i stort satt alla tjansteman pa verket.
Jag ar nervos !

Som sagt, battre uppdatering kommer sen :)

Hej da !

BTW, jag hatar Hulm som har bytt losenord pa sin blogg.
BTW igen, jag gillar Sebastian Lauritzen & ogillar Magnus Kahnberg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Timrå IK!!!

2009-10-23 @ 00:35:07
Postat av: Anonym

TORSÅKERS IF!!!

2009-10-23 @ 08:34:46
Postat av: Anonym

HV!

btw... har slutat lasa hulms och brings brangs brongs blogg. strejken kommer fortsatta tills dom byter tillbaka till sitt gamla losenord

2009-10-23 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0