yäh

Förlåt för dålig uppdatering.
Är så jävla less på att br0nx hade med min, tror jag.... för det kan även vara Din klocka. Den blev i vilket fall som helst stulen i Chile !

I alla fall, idag är vi bjuda på fäst hos en arbetskamrat. Blir fint :) En lugn kväll för mig dock ! För i morgon ska vi till Clemson och se på college fotball !! Dom snittar som sagt 80 000 pers varje match. Taggataggatagga !!
Matchen börjar kl 12 och det tar ungefär 10 minuter att åka dit. Ändå så måste vi starta kl 9 för att hinna i tid. Trafiken kommer vara CRAAZY ! heahehahea
I morgon ska vi äta frukost, det är bra. Idag åt vi lunch på Wendys, det var också bra.  Idag jobbade vi, det var bra men inte så roligt. Jag pratade med Anteh & Hedde på chatten ! Det var bra, men inte så roligt... :(


Hm, har för lite att göra era skojare. Nu ska jag duscha, sen ut & äta med lilla Marcus.

Pratade med min lilla tös alldeles nyss, dock var hon mest trött. Tror hon gillar det ? Jag gillar i alla fall henne skarpt ! :)




Magnus !


Kommentarer
Postat av: tösen

jag gillar att prata med dig, ibland :)

2009-10-17 @ 15:05:40
Postat av: pöjken

jag gillar ocksa att prata med dig magnus.

2009-10-19 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0