Dra åt helvete...

Fy fan, vad jag är nerövs. Sådan sjuk panik... I natt halv 5 kommer limousinen och hämtar upp mig & lille Marcus.
Om jag inte berättat det så ska vi praktisera på Coromant i fyra veckor. Därefter tar vi oss till New York på en ledig vecka & lever livet !
I alla fall... om ni läst min käre vän Heddes blogg så står där att jag är lite jobbigare än vanligt. Det stämmer gott & väl folket ! Dock så är det något man faktiskt får vara när man ska vara borta i 5 veckor, fråga bara på Fragbite. Men jag klänger på Hedde för jag kommer sakna honom :)


Ska packa som fan nu, har inte ens börjat. Sen så kommer min underbara Karolina hit. En person jag kommer att sakna så mycket att det kommer göra ont...


04:30 it is... 09:10 går flyget !
Kommer nog bli jävligt roligt, men fem veckor är en lång tid.

BTW, grattis Emma 19 år, och Sara 19 år ! :) Min kära vänner, som jag också kommer sakna. På tal om ingenting så tycker jag det är synd att dom inte har lika cool hund som mig.

Alla pojkar på klubben... lycka till med tävlandet idag ! Krossa alla SFGskojare !


I'm a ninja...




Över / Magnus


Kommentarer
Postat av: Hulm

2009-09-25 @ 20:16:40
URL: http://hbi'
Postat av: Hulm

SFG ÄGER !!! <3

2009-09-25 @ 20:17:27
URL: http://hbichile.blogg.se/
Postat av: Anonym

toffel, hahahhaa

2009-09-25 @ 22:13:58
Postat av: knatte

Magnus mina t-vårtor gör ont, är det för att jag kommer sakna dig?

2009-09-25 @ 22:16:08
Postat av: Maagnus

hahah, lilla vannen da :)

Det maste vara sa. Men jag kommer ju hem nogon gang, sa det er bara att sta ut ;D

2009-09-28 @ 20:44:15
Postat av: anders

Nog fan krossade vi alla SFGare ska du se :D

2009-10-11 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0