Forsta dagen !

Jaha, detta ar forsta dagen po jobbet. Falket ar mycket trevliga, tummen upp for det !
Har precis kommit tillbaka fran lunch pa ett BBQ-stalle, det var helt OK.
Efter lunch so tog jag mig en munk som dom alltid har her i kontoret, den va naaaajs.

Maste andra om lite har pa grund av olika saker & ting !
Saaaa, ett stycke har nu klippts bort...




Jaha, nu till annat !
Ska beratta lite om min natt...


Jag och lille Marcus bestamde att vi skull ata frukost kl 07:00 for vi var tvugna att aka kl 07:30, sa jag tog min mobil och stallde alarmet po 06:30.
Pa morgonen ringer klockan, och dumt nog sa stanger jag av alarmet och somnar om. Vaknar lite senare upp och ser att klockan ar 07:10...
-"Jaavlar, ska hinna duscha, stryka skjortan (forsta dagen), ata, kla mig, borsta tander... osv", var mina tankar som gick i huvudet da.

Jag tog mig en snabbdusch, strok skjortan & tog po mig alla klader, allt detta pa ca 5min. Jag oppnade dorren for att skynda mig och ata frukost. Som tur ar sa kom jag po att jag var tvungen att ha med mig mitt armbandsur... dar tiden visades: 01:15 ?!
Jag fattade ingenting, sa jag tog upp mobilen och ser att dar stod tiden pa 07:15.
Jag hade alltsa inte stallt om klockan pa mobilen. Jag ville doda mig sjalv... det gjorde jag dock inte. Svor en ramsa och gick till sangs igen. Relativt odramatiskt slut, somnade om pa kanske 2 minuter.
Kanner mig lite som min kara van Ove "hur schnygg ar jag da" Viklund...

Happ, allt for denna gang.
Over / Magnus


Hittade en lapp i min vaska i morse. Hur underbar ar inte du ? :)


Kommentarer
Postat av: e*

Haha! "Original Indians" ... ditt lilla halvfabrikat

2009-09-28 @ 22:49:49
URL: http://eriblo.blogg.se/
Postat av: Tempe

..hellre halv än hel...köpt fr Lidl!

2009-09-29 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0