Gästbloggaren Knatte !

Detta är ett inlägg skrivet i hyllningens tecken.


Hyllas de som hyllas bör
har alltid varit mitt motto och idag känner jag att inga förtjänar hyllningar bättre än Sandvikens motsvarighet på Jarmo & Musse, Piff & Puff eller Batman & Robin. Som ni säkert förstår pratar jag så klart om allas våra MM:s, nämligen Magnus och Markus!

 Jag mins första gången jag träffade dessa två herrar. Magnus var så där härligt jävla dryg som bara han kan vara, efter 5 minuter ville jag inget hellre än att stoppa ner plattången i halsen på honom. Markus var som vanligt själva sinnebilden av en äkta stockholmare. Man säger ju ofta att tiden går fort och jag håller helt och fullt med. Magnus har nu skaffat fru, hund och nästan lika mycket skägg som jag. Markus, ja han är fortfarande sinnebilden av en äkta stockholmare..

 Eftersom jag redan gjort en sån här resa tänkte jag passa på att ge er nybörjare några enkla men ack så nyttiga och vägledande tips, tagna från min egen erfarenhet.

 

1 Akta er noga för ”Happy-hours”, dessa kan ställa till det något enormt. Fråga bara Johan ”Hoj” Svensson

 

2 Akta er för män utklädda till kvinnor, dessa kan ställa till det något enormt. Fråga bara Johan ”Hoj” Svensson

 

3 Akta er för kvinnor gifta med betydligt större,starkare och våldsammare män än er själva, dessa kan ställa till det något enormt. Fråga bara Johan ”Hoj” Svensson

 

Följer ni bara dessa enkla men ack så välskrivna regler kommer ni klara er galant.

 

Utöver detta skulle jag vilja påpeka hur Magnus för några månader sedan var otroligt kaxig inför denna resa. ”Jag kommer inte sakna familjen det minsta” sa den testosteronstinna mannen med stor självsäkerhet. Idag är Magnus ungefär lika kaxig som en mask på fisksafari!

 

Nåväl nu börjar motivationen tryta och jag känner att det är dags att avrunda, slutligen ett litet tips till den gode och mycket vältalige Meerkus. För varje gång du säger följande ord (citat av Axl Rose) till en neger längre än 2.20 lovar jag att du får en dollar!

 

Get in the ring motherfucker
And I'll kick your bitchy little ass
Punk

 

Adios Amigos!

 
JE




Grabbarna grus !

 





 
Vi tackar vår käre gästbloggare & vän Knatte !
Och jag kan lova, han kommer tillbaka...

Över / Magnus



 


Kommentarer
Postat av: Hampus

Hamna fan inte på Top Modell nu Mange!



Lycka till :).

2009-09-23 @ 22:39:27
URL: http://hampushedin.blogspot.com/
Postat av: e*

ack, alltid denna plattång..

2009-09-24 @ 16:31:38
URL: http://eriblo.blogg.se/
Postat av: Hooj Svensson

Härligt att ni skaffat blogg grabbar! Även skönt att se att Jonte fortfarande lever upp till sitt motto "stor i orden liten på jorden" ! Se nu bara till att följa Jontes (ta dock allt med en lastbil salt) råd så kommer det gå fint!



Ha de bra och lycka till!



// Hooj

2009-09-24 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0