Såja...

Ja, då sitter man hotellrummet. Har precis ätit en frukost, som man kan göra fruktansvärt onyttig om man vill, t.ex. med hjälp av munkar, kanderade munkar, amerikanska pannkakor, färdigsockrad gröt, chokladmjölk & marshmallows... osv. En gång såg jag ett äpple!!
Jag åt i alla fall pannkakor & gröt. Det nyttigaste valet...

Hotellet är mer än jag vågade hoppas på, som jag skrev innan så har vi egna rum, stora rum, med trådlöst internet. Pool har vi också, dock inte i rummen...

Jaha, nu har man förflyttat sig lite, sitter här vi poolen med lilla Marcus istället. Ca 25 grader, fiiint !

Resan igår gick bra, Marcus blev lite dissad när han fråga vad han skulle visa upp vid passkontrollen, då passkontrollanten frågade "ja... vad brukar man visa upp vid en passkontroll?". Jag & flertal i kön började fnissa...
På planet tittade vi på film, olika serier, spelade lite schack. Det va kul :)

Snart så kommer en snubbe hit vid namn Mike Connor. Han ska ta med oss på lunch & sedan så ska vi få våran bil. Vi slänger väl upp en bild på bilen lite senare!


Tydligen så har Hedde & lille krullo det också jävligt bra. Det är bra.

Jag pratade med min fru idag... saknar henne. Det ska gudarna veta.

Jag hälsar till alla andra som är ute i världen och far! HEJ




 

ÖVER / Magnus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0